foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Головне меню

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Протидія булінгу

Харчування

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, студентів та співробітників,  рідних і близьких?  Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної  ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?

І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.

Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників. 

Переглянути за посиланням

Освітній омбудсмен Сергій Горбачов опублікував роз’яснення про вміст невідкладного евакуаційного рюкзака для класу / групи, закладу освіти та дитини.

Українське законодавство поки не зобов’язало заклади освіти забезпечити приміщення класів евакуаційними рюкзаками. Тому омбудсмен використав рекомендації Департаменту освіти Оклахоми  та посібника  “Врятуйте  дітей – стандартні процедури  та  правила  безпеки  для  учнів  та студентів” Австралійського ресурсного центру прав дитини.

Переглянути за посиланням

Емоції відіграють важливу роль у житті кожної дитини. Неемоційну, “холодну”, дитину уявити важко. На емоційне благополуччя дитини, як власне, і на її емоційний розвиток, впливають виховання в родині, соціум. І, звісно ж, її темперамент, тип нервової системи – те, що зараз називають фізіологічними чи біологічними чинниками. Однак, якщо те, що заклала природа, змінити важко, на інше впливати можна. Тому в цій статті йтиметься про роль батьків та інших дорослих в емоційному розвитку дитини.

Емоції дітей – безпосередні та спонтанні. У дитини забрали іграшку – вона голосно плаче, віддали – знову сміється, наче нічого не трапилось. Діти, особливо маленькі, не ховають та не стримують своїх переживань. Тому вся їхня активність забарвлена емоційними проявами.

Дорослі допомагають дитині впоратися із сильними переживаннями. Наприклад, якщо дитина перезбуджена чи дуже втомлена, батьки створюють умови для відпочинку. Якщо дуже засмучена, – підбадьорюють. Дитина потребує любові дорослого, і її почуття залежать від наявності цієї любові. Буває, маленька дитина щось намалювала чи зробила власноруч і несе поробку тату чи мамі. Батьки її хвалять, і дитина – щаслива. Отже, опіка і любов дорослих є умовою позитивного емоційного розвитку дитини, її емоційного благополуччя.

Переглянути детальніше можна за посиланням

Цифрове середовище, зокрема мережа Інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але і способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Через глобальний вплив COVID-19 діти проводять все більше часу в Інтернеті.  Iнтернет надає величезнi iнформацiйнi можливостi, але дiти, їхнi батьки та вчителi повиннi бути впевненi у тому, що Iнтернет-середовище є безпечним для дитини.

Проблема безпечного перебування дитини в Інтернеті найчастіше зводиться до підтримки розвитку технологій, які б захистили дітей в Інтернеті. Та ця проблема не є винятково технічною або технологічною. Вона стосується виховних, освітніх і етичних, а також соціальних та правових аспектів. Кожен раз, коли підліток підключається до мережі Інтернет, він стикається з низкою небезпек та загроз.

Переглянути детальніше можна за посиланням

  1. Якщо дитину постійно критикують - вона вчиться ненавидіти.
  2. Якщо дитина живе у ворожнечі - вона вчиться агресивності.
  3. Якщо дитину висміюють - вона стає замкненою.
  4. Якщо дитині постійно докоряють - вона вчиться жити з почуттям провини.
  5. Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною.
  6. Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.
  7. Якщо дитина живе в розумінні добра й доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Під час спілкування з дитиною не слід уживати наступні висловлювання:

  • Я тисячу разів говорив тобі, що…
  • Скільки разів треба повторювати…
  • Про що ти тільки думаєш…
  • Невже тобі важко запам’ятати, що…
  • Ти стаєш…
  • Ти такий самий як…
  • Відчепись, мені ніколи…
  • Чому твоя подруга (друг) така (такий), а ти – ні…

 

Спілкуючись із дітьми, бажано вживати наступні висловлювання:

  • Як добре, що ти в мене є.
  • Я так рада тебе бачити.
  • Мені так добре з тобою.
  • Добре, що ти прийшов(ла).
  • Я за тобою скучила.
  • Мені приємно, що ти саме так зробив(ла)
  • Спасибі тобі,я дуже вдячна.
  • Якби не ти, я ніколи із цим не впорався(лась)
  • Я вірю в тебе, ти з усім впораєшся.

Кенгуру — це міжнародний математичний конкурс, який народився в Австралії і вже 18 років проводиться у країнах Європи. У 1997 році до участі в цьому конкурсі приєдналася Україна. Конкурс-гра «Кенгуру» відрізняється від традиційних олімпіад, по-перше, тим, що в ній можуть брати участь діти всіх вікових категорій.

По-друге, різноманітність та оригінальність завдань роблять його цікавим для будь-якої дитини. Отже, основна мета конкурсу - залучити до активних занять математикою якомога більшу кількість учнів.

Учасникам пропонується 30 задач, до кожної з яких дається 5 варіантів відповіді, серед яких тільки одна правильна. Учасник повинен на спеціальному бланку відмітити правильну відповідь без будь-яких пояснень. На виконання всього конкурсного завдання дається 1 год 30 хв. Завдання перевіряється і підсумки підбиваються того ж дня.

Запрошуємо учнів 2-11 класів до участі у конкурсі Кенгуру2016. Заявки можна подати до 9 лютого вчителю математики Яцьковій Наталі Арсенівні.

У зв'язку з напруженою ситуацією, що склалася в Україні з питань захворюваності на грип і гострі респіраторні захворювання, адміністрацією школи запроваджено низку заходів щодо профілактики інфекційних хвороб, і зокрема грипу. Детально ознайомитися з ними ви можете тут

   

Шановні батьки та учні! 

Якщо ви виявили у себе наступні симптоми:

температура 37,5 - 39 ° С,

головний біль,

біль у м'язах, суглобах,

озноб,

кашель,

нежить або закладений ніс,

біль (першіння) в горлі.

Що робити при виникненні симптомів грипу:

Детальніше:Увага! Грип. (2)

Розклад дзвінків

1.

9.00 - 9.45

2.

9.55 - 10.40

3.

10.50 - 11.35

4.

11.55 - 12.40

5.

12.55 - 13.40

6.

13.50 - 14.35

7.

14.40 - 15.25

Copyright © 2024 Полонський ліцей №3 імені М.Свінціцького Rights Reserved.